Monday, June 1, 2009

cuti

terbaring aku di atas tilam yg empuk..

termenung sejenak....

"aduh, bila lah abang posmen ni nak hantar surat aku..?" lama sudah aku tunggu. surat tawaran JPA aku tak sampai2 lg.. aku dah bosan dduk rumah lama2. kawan2 aku yg lain semua sudah masuk u. haih..(mengeluh sejenak)

S.A.B.A.R. teringat dialog heliza AF5 dalam cerita Syurga Cinta.. tapi sampai bila?? sampai bile harus ku bersabar..??

tapi apa2 pon, aku harus bersedia. bila2 sje surat akan sampai, dan aku akan mulai sibuk. oleh itu, sementara blom masuk lagi gunakanlah peluang yang ade sebaik-baiknye, kan??

apa lagi.. makan, tido, on9,tgk tv, keluar dgn kawan2.. hehe~

p/s: kelmarin aku kne puji dgn kolam(zul9).. aku semakin tinggi.. haha~

2 comments:

Anonymous said...

kdg2 balasan sabar tu tak tersangka2..kan? ;-]

R.A.H.I.M. said...

hahaha~ btol3.. ;-)