Thursday, September 17, 2009

pergi nye sem 1 aq... hehe~~

yahooo!! final exam dah abes.. sronok gler.. hehe~~

15/9..
di dewan utama..

jam menunjukkan pkul 12 tgh hari..
kertas kimia sudah selesai dijawab dan telah pon dikutip oleh pengawas peperiksaan. kebetulan yang kutip kertas aku 2 tutor kimia aku..

"cam mane? bleh jawab?" tnya tutor aku..
"jawab je kak, salah btol nanti kte tau.. hehe~" jawab aku secara spontan..
akak tu pon gelak sambil pergi mengutip kertas yang lain..

keluar sahaja aku dari dewan, kedengaran jeritan budak2 batch aku..
yahoo~~ exam dah abes... seronoknye bukan main..
"seronok ke exam dah abes??" tanya hati aku.. haruskan aku gembira?

masih terngiang2 lagi kata2 ustaz azli ketika aku selesai menduduki pmr...
"walaupun exam dah abes tp ingat selagi keputusan belum dapat jangan seronok sgt"
huhu~ aku hanya tersenyum sendirian..

walau apa2 pon sem1 aku udah selesai. hee~~


-------------------------------------------------------------------------------------------------

malam 2 aku ngan mmbr2 aku g gerbang malam..
roomate aku nk beli brg raye.. aku turutkan aje.. maklmlah nk kne jd tour guide n driver..

kat sane aku xbeli pape pon. tgk2 je.. roomate aku sempat gak membeli kasut nike air putih hitam.. kasut raya katakan.. aku hanya tersenyum melihat muka nye yg gembira.. hehe~~

'nk g mane pas nie?' kwn2 aq tnye..
'sahur jom. kat mc'd. nak?' jawab aq ringkas...
'jom....' balas mereka...


-aq ngan romate aq, hafiz..
-gambar aq basuh tangan pon nk ambik.
selesai sahur, kami pon berangkat meninggalkan ipoh yg pd malm 2 sunyi aje.. mungkin weekdays kot.. org nk keje esok.. jarum panjang menunjukkan digit 12.. aku sampai di utp kul 3 pg. 'hafiz, alang2 dah kul 3, overnight jom'.. roomate aq mengangguk tande setuju.. mlm 2 kami sahur sambil tgk movie.. cte torque... best.. hehe~~

-------------------------------------------------------------------------------------------------

slpas aku anta hafiz ke stesen bas sri isakandar, aku pon berangkat pulang ke rumah..
aku tiba di rumah dgn jaye nye tp mata aq ntah npe makin berat ntuk dibuka...

dan aku akhirnye tewas jua...

aq terjaga dsbbkan ade panggilan telefon.. jam 630 ptg.. ya allah, lame nye aku tidur.. hehe~~

selepas slat asar, aku pon g lah mandi... heeee~~~

begitulah keadaan hari aku selepas final exam... pas ni nk g beli bju raye adik2.. aku nye? mlas lah.. taun ni pkai yg mne ade je lah.. hehe~~ tgk lah, lau de rezeki ade lah baju ntuk aq.. haha~~


-btw, lawa x baju batch aq??hehe~~

12 comments:

akira said...

torque? as in, bab physics pasal circular motion ker..? hehe~

R.A.H.I.M. said...

eh,xdelh. torque ni lg best.. hehe~~

akira said...

owh..krenye lg adventurous lah ni..? hehe~ aksi panjat2 bgnn ade? haha~

R.A.H.I.M. said...

ha.. btol2.. panjt2 bangunan? xdelah.. sori ea.. hehe~

akira said...

owh, xde ea..kuciwa2..hehe~

btw, lawa bj batch.. ;-]

brainsickpatient said...

x aci2~~

ko berayer ngan aman!!

argghh~~


eh luper ar,,,aci kat estet,,,sori aci,,

R.A.H.I.M. said...

akira- jgn kecewa2.. hehe~ btw, thanx...

mamin- xaci?? pe yg xaci nye??

brainsickpatient said...

aku ade exam pas cuti nie~~

isk3 =(

nad_eyra said...

cantek baju ko...semartttttt2~~~~

R.A.H.I.M. said...

haha~ trimas2,,

mamin-good luck exam ko..haha~~

codes 13 said...

huhu...terharu aku membaca coretan ko ni...

R.A.H.I.M. said...

npe bleh terharu plak hafiz?